Fontovi pričaju priču, daju karakter brendu/vizualu, pobuđuju određene emocije i odabrati baš pravi font ponekad može djelovati zastrašujuće.Continue Reading
Jeste li ikada čuli za termin "designer's paradox“? To je termin koji su skovali sami dizajneri kako bi okarakterizirali probleme s kojima se susreću i dileme koje imaju.Continue Reading
Ambalaža je prvo što kupac vidi i prvo što kupac dodirne. Ona je prvi kontakt kupca s vašim proizvodom i zato je toliko važna. Ambalaža jednostavno – PRODAJE. Procjenjuje se da čak 70% kupaca stvara dojmove o brendu ovisno o pakiranju proizvoda tj. ambalaži. To se sve odvija u sekundama i većinom podsvjesno, ali bitno je ostaviti taj pozitivan (prvi) dojam. Zato koliko god bio kvalitetan vaš proizvod, uvijek trebate ulagati i...Continue Reading
3 koraka koja će vam pomoći u stvaranju vašeg brenda Poduzetnici su danas itekako svjesni važnosti brendiranja svojih proizvoda ili usluga iako im ponekad nije u potpunosti jasno što sve brendiranje zapravo podrazumijeva i što to u osnovi jest, a još manje gdje početi kad je u pitanju stvaranje brenda. Neki traže pomoć dizajnera, dok drugi tome pristupaju sami kroz njima dostupne servise. Koliko god brendiranje bilo uzbudljivo, mnogima može...Continue Reading
Poznati slikar W. Kandinsky je jednom izjavio da je boja snaga koja direktno utječe na našu dušu. I zaista je tako. Boje koje volimo i koje su nam oku ugodne utkali smo u svoj svakodnevni život. Boje izazivaju u nama emocionalne reakcije i igraju veliku ulogu u neverbalnoj komunikaciji. Ne čudi stoga što se u poslovnom svijetu psihologiji boja pristupa s puno pažnje, pogotovo u marketingu i brendiranju. Ljudi su...Continue Reading
Text Widget
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.
Najnoviji komentari