Fontovi pričaju priču, daju karakter brendu/vizualu, pobuđuju određene emocije i odabrati baš pravi font ponekad može djelovati zastrašujuće.Continue Reading
Jeste li ikada čuli za termin "designer's paradox“? To je termin koji su skovali sami dizajneri kako bi okarakterizirali probleme s kojima se susreću i dileme koje imaju.Continue Reading
Ambalaža je prvo što kupac vidi i prvo što kupac dodirne. Ona je prvi kontakt kupca s vašim proizvodom i zato je toliko važna. Ambalaža jednostavno – PRODAJE. Procjenjuje se da čak 70% kupaca stvara dojmove o brendu ovisno o pakiranju proizvoda tj. ambalaži. To se sve odvija u sekundama i većinom podsvjesno, ali bitno je ostaviti...Continue Reading
3 koraka koja će vam pomoći u stvaranju vašeg brenda Poduzetnici su danas itekako svjesni važnosti brendiranja svojih proizvoda ili usluga iako im ponekad nije u potpunosti jasno što sve brendiranje zapravo podrazumijeva i što to u osnovi jest, a još manje gdje početi kad je u pitanju stvaranje brenda. Neki traže pomoć dizajnera, dok drugi...Continue Reading
Poznati slikar W. Kandinsky je jednom izjavio da je boja snaga koja direktno utječe na našu dušu. I zaista je tako. Boje koje volimo i koje su nam oku ugodne utkali smo u svoj svakodnevni život. Boje izazivaju u nama emocionalne reakcije i igraju veliku ulogu u neverbalnoj komunikaciji. Ne čudi stoga što se u poslovnom...Continue Reading
Text Widget
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.
Najnoviji komentari